Logotyp firmy Wedel, która powstała w XIX weku, kojarzy nam się z elegancją i szykiem tamtych lat. Projektując wystrój dla pijalni czekolady, szukaliśmy inspiracji właśnie w miękkich liniach pisma i kolorycie charakteryzującym „belle epoque” – czasach zabawy, rautów, eleganckich dżentelmenów i eterycznych dam.
Pijalnia jest podzielona na 3 strefy, rozkładem i wyglądem nawiązując do gustownych mieszkań z tamtych czasów. Wchodzimy do niego przez hol, skąd możemy przejść do jadali i salonu z kominkiem. Wszystkie pomieszczenia nawiązują kolorystycznie do identyfikacji wizualnej E. Wedel.
Kolorystyka i charakter wnętrza nawiązuje do stylu, w którym ubierali się nasi pradziadkowie. Elementami męskimi, charakteryzującymi dżentelmenów z epoki są kolory ścian i ciemne, proste meble. Ten ascetyczny styl zrównoważyliśmy wprowadzeniem falistych, miękkich linii, przezroczystości oraz złota, które mają charakteryzować damy. Gdybyśmy mieli scharakteryzować wnętrze za pomocą dwóch słów byłyby to z pewnością krynolina i surdut jako hołd dla mody XIX wieku.
Wchodząc do pijalni na pierwszy planie widzimy bar i sofę oraz wiszące nad nimi przezroczyste lampy w kształcie dzwonków. Lampy nad barem mają kształt meloników, jednego z najpopularniejszych nakryć głowy w tamtej epoce. Całości wystroju dopełnia przezroczysty kredens i stylizowana szafa umieszczona w holu, w której goście będą mogli zostawić swoje okrycia. Ciepła wnętrzu dodają wspomniane już złote elementy: krzesła, niektóre obicia i zasłony.
Projekt pełnymi garściami czerpie z bogactwa dekoracyjnego XIX wieku, będąc jednocześnie funkcjonalnym i nowoczesnym wnętrzem, w którym wygoda i zadowolenie klienta są najważniejsze.